lelaki..........lunch time

so ari ne aku ajak kawan lama s makan tghr so ingat nk belanja sb dah lama xkuar kat setahn gak.........rindu sgt dah lama xjumpa!!mula2 jumpa ok lah s lps tu kitaorg pun order makanan kat caFe R ,sampai je makanan aku pun terkjt dgn sikap s dia campak tel...........dia kat atas meja ,aku dah mcm pelik sktlah! rupa2nya dia gaduh dgn bf dia,aku pun ok lagi,buat xtahu je! muka s dah mcm bengang je, bdk2 yg lpk kat cafe tu dah pndang lain mcm je kat meja kitaorg.......lps 5mnt bf s pun sampai kat kitaorg lalu bf s pun duduk dgn muka selamba je,aku pun mkn slow2 dan trs contro ayu..lalu mrk ber2 pun bergdh mulut,aku hanya tersenyum melihat mrk dgn muka yg malu,tiba2 s menjerit lalu bf s pun tampar muka s...s pun menangis,kesian aku melihat s ketika itu, lalu aku pun menarik s bleh dr situ meninggalkan bf s yg pengecut itu....... dan aku trs menghtr s balik kerumahnya jd aku xth lah apa kesudahan mrk ber2!!!!!!!!!!malassss nk cara......itu lah lelaki sikit2 nk pukul itu blm kawin tp bila dah kawin?lu fikirlah sendiri.........ssssssss yana minta maaf ya kalau terasa.......(luv yana)

0 ulasan: